معرفی آزمون های آمادگی کارشناسی ارشد

آزمون های آزمایشی نسل جدید پژوهش

کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت

آزمونهای آزمایشی پژوهش ویژگی­هایی دارند که ما را امیدوار می­کنند که امسال تعداد بسیار زیادی از داوطلبان را همراه خود سازد که عبارتند از:

1- طراحی سوالات متناسب و استاندارد توسط اساتید باتجربه

بدون شک یکی از مهمترین پارامترها در برگزاری موفق آزمونهای آزمایشی، سوالات استاندارد می باشد. تیم مدیریت آزمونهای آزمایشی ما با تجربه برگزاری چندین ساله برترین آزمونهای آزمایشی کنکور ارشد مدیریت در موسسات مختلف، سوالات اساتید را از سه فیلتر عبور داده و در تعاملی نزدیک با اساتید خواهند بود تا پس از بارها رفت و برگشت سوالات میان اساتید و تیم آزمون،  به بهترین ترکیب سوالات هر آزمون دست پیدا کنیم. اهمیت این مورد در اینجاست که  در صورتی که اساتید از سوالات دیگر دروس و سطح آنها با خبر نباشند نمی توان انتظار آزمونی با ترازها و استاندارد نزدیک به کنکور رسید . از افتخارات این تیم نزدیکی بسیار بالای ترازها و میانگینهای دانشجویان خصوصا در آزمونهای جامع با میانگین کنکور در دو سال گذشته است.

2- بودجه بندی متفاوت آزمونهای آزمایشی

با توجه به اینکه موسسات آموزش عالی کلاسهای تابستان خود را در آبان به اتمام می رسانند و کلاسهای ترم پاییز خود را دیرتر از سالهای گذشته شروع می نمایند می توان انتظار داشت در صورتی که بودجه بندی آزمون تغییر نکند  جمعیت کاذب فراوان در آزمونهای آزمایشی دو مرحله اول موسسات وجود داشته باشند. دلیل آن نیز نرسیدن بخش اعظمی از دانشجویان به بودجه بندی آزمونهاست. لذا بر آن شدیم تا امسال با برنامه ای متفاوت در خدمت دوستانی باشیم که میخواهند به اطلاعات ارزشمندی در رابطه با مطالعه خود از طریق آزمون آزمایشی دست یابند. ما امسال 8 مرحله آزمون با برنامه زیر برگزار خواهیم نمود. مطمئنیم تمامی داوطلبان می توانند بهترین بهره را از آزمونهای ما ببرند.

 

بودجه بندی

تاریخ

20% اول

20%   دوم

20%    سوم

20%   چهارم

20%    پنجم

20 درصد اول

97/9/23

 

 

 

 

 

50 درصد اول

97/10/14

 

 

 


 

 

60 درصد اول

97/10/28

 

 

 

20 درصد چهارم

97/11/19

 

 

 

 

 

50 درصد دوم

97/12/10

 

 

 

 

 


جامع 100 درصد

 97/12/24

 

جامع 100 درصد

 98/1/23

 

جامع 100 درصد

98/1/30

 

 

 

پس اگر در یکی از دسته های زیر می گنجید شدیدا به شما شرکت در آزمونهای پژوهش را پیشنهاد میکنیم:

1- هنوز درس را شروع نکرده اید: تقسیم بندی مناسب تری روی شرایط مطالعاتی خود داشته باشید.

2- دید مشخصی از وضعیت درسی خود ندارند: با آزمونهای استاندارد بازدهی مطالعاتی خود را بسنجید

3- در وضعیتهای جدید و ناشناخته استرس می­گیرید: شبیه سازی باعث بالارفتن آگاهی شما از شرایط کنکور می­شود.

4- نیاز به برنامه درسی دارید: با آزمونها منظم تر درس خواهید خواند

3- ترازسازی و شبیه سازی علمی آزمونهای آزمایشی پژوهش

ما میدانیم که در سال دوم بالاترین جامعه آماری آزمونهای آزمایشی را نخواهیم داشت اما با توجه به ثبت نامی های فعلی و همینطور برنامه ویژه ای که برای آزمونهای آزمایشی داریم و سبقه بسیار موفق تیم آزمون در موسسات قبلی فعالیتشان می دانیم تعداد قابل توجهی از دانشجویان پژوهش را انتخاب می کنند. لذا با حداقل 314 کارنامه دقیقترین ترازها و شبیه سازی شده ترین آزمونها با کنکور را برگزار خواهیم نمود تا شما بتوانید درک مناسبی از شرایط خود نسبت به کنکور در هر بازه زمانی داشته باشید. سالی که تعداد سوالات دروس عوض شد هیچکس این مهم را پیش بینی نکرد اما این تیم دقیقا آزمونی با همین تعداد سوالات 1/5 ماه قبل از کنکور برگزار نمود فقط با استفاده از علم احتمالات! سال بعد این تیم در آزمون آخر جامع میانگینهای رتبه اول آزمونش که رتبه 1 کنکور نیز شد را با کمتر از 1/2 درصد درست تخمین زد و سال بعدتر نیز این تیم میانگین نفر اول کنکور را درست پیش بینی کرد و براساس آن استانداردترین آزمونهای جامع برگزار گردید. سال گذشته نیز ترکیب سوالات کنکور در درس ریاضی و آمار تغییر کرد و ما در آزمونها به عنوان تنها موسسه این مساله را درست پیش بینی کردیم. لذا امسال نیز منتظر معجزه بعدی در پژوهش باشید!

4- تحلیل هر آزمون و جلسات مشاوره ای بعد از آزمونها به صورت آنلاین توسط دکتر نوری فرد

آزمون وسیله ایست که با تحلیل درست نتایج آن بتوانید مشکلات مطالعاتی خود را متوجه شوید، شرایط خود را بهبود بخشید و مدیریت جلسات آزمون را فرا گیرید. بدون شک این قسمت می تواند کمک شایان ذکری به شما نماید. جمعه هایی که آزمون دارید ساعت 23 تحلیل آزمون پس از آمدن کارنامه برایتان انجام خواهد شد.

5- برگزاری سراسری آزمون در بیش از  31 نمایندگی کشور

وجود نمایندگی های منسجم و حرفه ای، پژوهش را کاملا در این قسمت متمایز از نمایندگیهای موسساتی نموده است که صرفا به دنبال کمیت می باشند و لذا به پشتوانه همین نمایندگی هاست که سالهاست آزمونهای صنایع و MBA و از امسال مجموعه مدیریت با بالاترین کیفیت برگزار خواهند گردید و به سمت بالاترین جامعه آماری در حرکت خواهیم بود.

آدرس: ضلع جنوب غربی میدان ولیعصر؛ جنب سینما قدس، کوچه مینو؛ پلاک 132؛ موسسه آموزش عالی آزاد پژوهش

تلفن تماس : 88933620 - 86741
آآدرس ایمیل : info@pazhuhesh.org
نام :
تلفن :
ایمیل :
پیام :
© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه آموزش عالی آزاد پژوهش می باشد .